"Mutlu çalışan, mutlu müşteri" anlayışı ile çalışanlarımızın memnuniyetini önemseriz.
Çalışanlarla şeffaf bir iletişim tarzı belirleyerek, mutlu ve huzurlu bir iş ortamı oluşturmak ve bunu sürekli hale getirmek en temel İnsan Kaynakları hedefimizdir.
Callart'lı olmaktan mutluluk duyan, motivasyonu yüksek, yeniliklere açık, kendine ve işine katkı sağlama hedefinde olan, çalışanlarımızla birlikte her geçen gün büyümeyi hedefliyoruz.
İşe Alım
Callart çalışan profili; etik değerlere sahip, işini seven, gelişime açık, ekip çalışması ve takım ruhuna inanan insan kaynağıdır.
Yeni işe alımlarımız ve iç geçiş süreçlerimizde şirket kültürüne uygun adaylarla ilerleyerek şirket çalışan bütünlüğünü sağlıyoruz.
Eğitim
Çalışanlarımız, işe alım sürecini tamamlayıp aramıza katıldıkları ilk gün itibariyle öğrenme ve gelişim olanaklarından yararlanmaya başlar.
Çalışanlarımızın eğitim ve gelişimi; işlerinde uzmanlaşmaları, motivasyon ve kariyer fırsatlarına hazırlıklı olabilmeleri açısından devamlılık arz etmektedir.
İç kariyer fırsatlarını değerlendiren ve terfi sürecine tabi olan çalışanlarımızın yeni pozisyonlarına hazır duruma gelebilmeleri için Uzman ve Yöneticiler tarafından iç ve dış eğitimler gerçekleştirilmektedir.
Performans Yönetimi
Şirketimizi değerli kılan en önemli kaynağın insan olduğunu bilmekte ve yatırımlarımızı bu yönde şekillendirmekteyiz.
Bu nedenle tüm çalışanlarımızın bilgi yetenek ve yaratıcılıklarını esas alarak potansiyellerini ortaya çıkarıp sürekli üstün performans göstermelerini ve başarılı performans
sergileyen tüm personelimizi ödüllendirerek çalışan memnuniyetinin devamlılığını sağlamaktayız.